Спіраль Фібоначчі об’єднали з хвилею: В Одеського музея з'явився новий бренд 

Сьогодні, 30 травня, Одеський художній музей презентував нову айдентику, яку музею подарувало київське рекламне агентство Havas Ukraine

 

Спіраль Фібоначчі об’єднали з хвилею: В…

Про це повідомляє кореспондент Depo.Одеса.

Новий логотип у вигляді спіралі-хвилі, позитивно сприйняв директор музею Олександр Ройтбурд. "Спіраль Фібоначчі асоціюється з класичним золотим перетином, а в музеї багато класики, це такий мінімалістичний, хіпстерський логотип, який можна накладати на наші афіші, роботи, які представляє музей, чашки, майки та іншу продукцію", - заявив Ройтбурд.

За словами представників рекламної агенції, вони працювали над логотипом ОХМ під гаслом "Мистецтво це круто".  "Ми намагалися робити все, щоб популяризувати храм мистецтва, щоб мистецтво стало ближче. Нам вдалося поєднати мистецтво і музей у моря", - заявив власник групи Havas Creative Group Ukraine Юрій Когутяк, який, до речі, колекціонує роботи художника Олександра Ройтбурда.  

На питання, коли новий логотип з'явиться на продукції музею, директор відповів риторично: "Коли з'являться гроші". 

Зазначимо, що зараз у музеї, коли очікують призначення нового очільника Одеської ОДА, все зупинилося. "Я чекаю на зміни, коли все стане на свої місця, тоді і почнеться нова ера музею з новим логотипом", - сподівається директор музею.

Нагадаємо, Одеський художній музей поповнився трьома роботами відомого художника.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme