Режисером промороликів ОМКФ-2019 стала лауреатка минулорічного кінофестивалю

Ідея кампанії належить незалежному копірайтеру Анні Гончаровій, яка раніше розробляла рекламні кампанії, задум в життя втілила режисерка Тоня Ноябрьова, яка на минулорічному ОМКФ стала переможцем у номінації ”Найкраща режисерська робота” з фільмом ”Герой мого часу”

Режисером промороликів ОМКФ-2019 стала л…

Про це повідомляє Depo.Одеса з посиланням на офіційний сайт кінофестивалю.

Слоган кампанії - "Наш Ґран-Прі - у ваших руках". Нагадаємо, що доля гран-прі ОМКФ (а в цьому році – ще й головного призу Національної програми) залежить від головного судді - глядача. Тому ця метафора стала основою концепції іміджевих відеороликів ювілейного 10-го Одеського кінофестивалю, де нагорода ОМКФ - статуетка "Золотий Дюк" - опиняється в руках простих одеситів.

"Хоч я і народилася в Києві, але дитинство провела в Одесі. Я добре відчуваю це місто, його енергетику, розумію особливість цього місця, знаю її на смак і на запах, - говорить режисерка Тоня Ноябрьова. - Цього року запит ОМКФ і моє внутрішнє бажання збіглись, і нам вдалося передати колорит Одеси, літа і свята. До того ж, Одеський міжнародний кінофестиваль – це глядацький фестиваль, який щорічно відвідують безліч поціновувачів кіно. І саме глядач приймає рішення, кому присудити Ґран-Прі і який фільм стане кращим. Це і відображено у наших іміджевих відео".

Нагадаємо, біля одеського аеропорту з’явиться арт-об ’єкт.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme