Одесити, яких обслуговують два ЖКС, зможуть безкоштовно цілодобово викликати комунальників

Департамент міського господарства запроваджує у ЖКС "Фонтанський" та ЖКС "Порто-Франківський" новий сервіс, який має покращити рівень взаємодії між одеситами та аварійними службами

Одесити, яких обслуговують два ЖКС, змож…

Про це повідомляє Depo.Одеса з посиланням на пресслужбу департаменту міського господарства Одеської міськради.

Відтепер жителі будинків, які перебувають в управлінні ЖКС "Фонтанський" та "Порто-Франківський",  у випадках аварійної ситуації чи якоїсь іншої проблеми, що стосуються сфери ЖКГ, можуть повідомляти про це за номером швидкої комунальної допомоги – 15-01. Надалі, після "обкатки" сервісу, його впровадять в інших ЖКС на території Одеси.

"Великий негатив викликають так звані "відписки": на адресу департаменту надходять листи, в яких одесити просять вирішити ті чи інші проблеми, проте їх розглядають довго, а відповіді дуже часто є формальними. Ми вирішили докорінно змінити цей підхід, тому вводимо новий сервіс – шкидку комунальну допомогу. Протягом доби можна звернутися за телефоном 15-01 та повідомити диспетчерові про наявну проблему. На місце терміново прибудуть наші спеціалісти, визначать обсяг необхідних робіт, повідомлять диспетчерові, а той, в свою чергу, проінформує заявника про строки виконання, а згодом – і про результат. Зміниться не тільки назва і картинка, а й сама якість сервісу і послуг стане принципово новою", – розповів голова департаменту міського господарства Дмитро Жеман.

За словами директора департаменту, якщо будинок перебуває на балансі вище згаданих ЖКС, то одесити не платитимуть за надані послуги, оскільки вони вже закладені у тарифи. Крім того, для абонентів любих операторів усі дзвінки безкоштовні.

Нагадаємо, новий очільник одеського ЖКГ анонсував аудит та кадрові перестановки.

 

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme