"Євротермінал" відзначає стійке зростання транзиту контейнерних поїздів

Україна сьогодні знаходиться в стратегічно вигідній позиції на перетині транспортних гілок між Азією і Європою. Товарообіг між Китаєм і Європою показує позитивну динаміку щороку, тому одним з пріоритетів уряду в сфері логістики повинна бути стратегія щодо підтримки транзиту

Журналіст відділу новин
"Євротермінал" відзначає стійке зростанн…

Наступним кроком повинно бути стимулювання бізнесу використовувати новий "Великий шовковий шлях" для успішного вбудовування держави в систему міжнародних контейнерних перевезень.

Рекомендовані статті: Заходи проти COVID-19 і виплати медикам

Стратегічні маршрути для контейнерних поїздів

Весь минулий рік державні органи спостерігали стійке зростання контейнерних поїздів із Китаю в ЄС транзитом через нашу країну. Фахівці компанії "Євротермінал" відзначають важливість двох стратегічних маршрутів:

  1. "Китай - Монголія – ​​Росія – Україна – Угорщина / Словаччина". За даними "Укрзалізниці" за 11 місяців минулого року цим шляхом проїхав 21 поїзд, у складі яких було перевезено 1 864 контейнери.

  2. "Китай – Казахстан – Росія – Україна – Словаччина / Угорщина / Польща". Цей маршрут є більш популярним: в складах 34 поїздів було перевезено через територію 3130 контейнерів за участю євротерміналу.

Найбільш часто зустрічаються пункти відправлення з Китаю, це: Ухань, Дзінаньнань, Хенган, Яньтай і Наньчан. Ці міста постачають широкий спектр вантажів: товари легкої промисловості, вироби з кольорових металів та пластмаси, добрива, медичне обладнання.

Переваги контейнерних поїздів

Генеральний директор "Євротермінал" Олександр Ейсмонт підкреслює, що основною перевагою контейнерних перевезень залізничним транспортом є більш короткі терміни доставки. За інформацією "Євротермінал" склад з контейнерами досягає України, в середньому, за два тижні, в той час, як доставка контейнерів морем займає до півтора місяця.

Попри те, що Україна нарощує транзит контейнерних поїздів, морський транспорт все ж утримує лідерство в експорті українських товарів, таких як зерно, деревина, залізна руда. Обсяги експорту помітно перевищують можливості морської логістики, при цьому більшість поїздів, що відправляються на схід, виходять порожніми і завантажуються тільки на території Росії.

"Євротермінал" готовий надати реальну допомогу залізниці, яка може використовувати підскокові поїзда, для розміщення на території "Сухого порту" в Одесі транзитних вантажів", – запевнив Олександр Ейсмонт.

"Євротермінал": Переваги контейнерних поїздів

Причина - тарифи

Головною причиною недозавантаженості залізничних складів – більш високі (приблизно в 1,5 раза) тарифи в порівнянні з морськими перевезеннями. Якщо тарифи будуть близькі, то експортери будуть більш охоче розглядати можливість поставок, наприклад, залізорудної сировини в Китай контейнерними поїздами.

Китайські постачальники почали активно використовувати контейнерні поїзди для доставки вантажів до Європи, в основному завдяки підтримці уряду КНР у виді субсидій в розмірі до 60% від вартості перевезення.

Україна повертає залізничний транзит

Як повідомляло раніше керівництво "Євротермінал", Україна, з усім тим, повільно, але впевнено рухається в нарощуванні залізничних контейнерних перевезень. Одним з таких кроків, було нещодавнє підписання меморандуму про співпрацю в рамках "Економічного пояса Шовкового шляху" між Словаччиною та Урядом України, який передбачає спільне розвиток інфраструктури для збільшення вантажопотоку з Китаю в ЄС через Україну і Словаччину.

"Надалі, ми впевнені, що" Євротермінал "стане надійним транспортним вузлом в поверненні транзиту і нарощуванні контейнерних перевезень поїздами", – прокоментував генеральний директор Олександр Ейсмонт.

Також Павло Лісіцин розповідає про проблеми зернової логістики.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme