"Євротермінал" відзначає стійке зростання транзиту контейнерних поїздів
Україна сьогодні знаходиться в стратегічно вигідній позиції на перетині транспортних гілок між Азією і Європою. Товарообіг між Китаєм і Європою показує позитивну динаміку щороку, тому одним з пріоритетів уряду в сфері логістики повинна бути стратегія щодо підтримки транзиту
- Одеса
-
9 березня 2021 11:16
Наступним кроком повинно бути стимулювання бізнесу використовувати новий "Великий шовковий шлях" для успішного вбудовування держави в систему міжнародних контейнерних перевезень.
Рекомендовані статті: Заходи проти COVID-19 і виплати медикам
Стратегічні маршрути для контейнерних поїздів
Весь минулий рік державні органи спостерігали стійке зростання контейнерних поїздів із Китаю в ЄС транзитом через нашу країну. Фахівці компанії "Євротермінал" відзначають важливість двох стратегічних маршрутів:
-
"Китай - Монголія – Росія – Україна – Угорщина / Словаччина". За даними "Укрзалізниці" за 11 місяців минулого року цим шляхом проїхав 21 поїзд, у складі яких було перевезено 1 864 контейнери.
-
"Китай – Казахстан – Росія – Україна – Словаччина / Угорщина / Польща". Цей маршрут є більш популярним: в складах 34 поїздів було перевезено через територію 3130 контейнерів за участю євротерміналу.
Найбільш часто зустрічаються пункти відправлення з Китаю, це: Ухань, Дзінаньнань, Хенган, Яньтай і Наньчан. Ці міста постачають широкий спектр вантажів: товари легкої промисловості, вироби з кольорових металів та пластмаси, добрива, медичне обладнання.
Переваги контейнерних поїздів
Генеральний директор "Євротермінал" Олександр Ейсмонт підкреслює, що основною перевагою контейнерних перевезень залізничним транспортом є більш короткі терміни доставки. За інформацією "Євротермінал" склад з контейнерами досягає України, в середньому, за два тижні, в той час, як доставка контейнерів морем займає до півтора місяця.
Попри те, що Україна нарощує транзит контейнерних поїздів, морський транспорт все ж утримує лідерство в експорті українських товарів, таких як зерно, деревина, залізна руда. Обсяги експорту помітно перевищують можливості морської логістики, при цьому більшість поїздів, що відправляються на схід, виходять порожніми і завантажуються тільки на території Росії.
"Євротермінал" готовий надати реальну допомогу залізниці, яка може використовувати підскокові поїзда, для розміщення на території "Сухого порту" в Одесі транзитних вантажів", – запевнив Олександр Ейсмонт.

Причина - тарифи
Головною причиною недозавантаженості залізничних складів – більш високі (приблизно в 1,5 раза) тарифи в порівнянні з морськими перевезеннями. Якщо тарифи будуть близькі, то експортери будуть більш охоче розглядати можливість поставок, наприклад, залізорудної сировини в Китай контейнерними поїздами.
Китайські постачальники почали активно використовувати контейнерні поїзди для доставки вантажів до Європи, в основному завдяки підтримці уряду КНР у виді субсидій в розмірі до 60% від вартості перевезення.
Україна повертає залізничний транзит
Як повідомляло раніше керівництво "Євротермінал", Україна, з усім тим, повільно, але впевнено рухається в нарощуванні залізничних контейнерних перевезень. Одним з таких кроків, було нещодавнє підписання меморандуму про співпрацю в рамках "Економічного пояса Шовкового шляху" між Словаччиною та Урядом України, який передбачає спільне розвиток інфраструктури для збільшення вантажопотоку з Китаю в ЄС через Україну і Словаччину.
"Надалі, ми впевнені, що" Євротермінал "стане надійним транспортним вузлом в поверненні транзиту і нарощуванні контейнерних перевезень поїздами", – прокоментував генеральний директор Олександр Ейсмонт.
Також Павло Лісіцин розповідає про проблеми зернової логістики.
Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса
Всі новини на одному каналі в Google News
- 12:31На Одещині семеро чоловіків на BMW X5 намагалися прорватися через кордон до Молдови, – ДПСУ ФОТО
- 20:34На Одещині чоловік зв'язав і викрав 10-річного хлопчика через конфлікт у школі, — поліція
- 20:40Уряд вирішив імпортувати газ і виділив гроші
- 20:20Житель Київщини організував замах на вбивство двох одеситів
- 10:18Ворог масовано вдарив по Ізмаїлу: Пошкоджено портову та енергетичну інфраструктуру
- 10:26В Одесі затримали 27-річного автомеханіка, що готував серію терактів на замовлення РФ
- 08:38В Одесі спалахнула пожежа на енергетичному об'єкті (ВІДЕО)
- 11:01Росіяни атакували Одещину дронами та ракетами: постраждали портові об'єкти, порушено газопостачання
- 10:22Сьогодні до Одеси прибуде керівник Бюро економічної безпеки Олександр Цивінський
- 10:19Працівниця державного банку в Одесі зливала дані військових російським спецслужбам ФОТО
- 15:20 Уряд створив Координаційний штаб захисту енергетики: що за структура і для чого
- 09:03В Одесі намагалися продати на онлайн-аукціоні рідкісний артефакт часів Римської імперії
- 23:35У Державній службі зайнятості розповіли, які спеціальності зараз найбільше затребувані
- 12:14Секретар Одеської міської ради Ігор Коваль став в.о. міського голови Одеси
- 21:25 Міненерго фактично у всіх областях вводить відключення світла
- 18:20В кількох областях та Києві почали відключення світла
- 12:10 Зеленський утворив Одеську МВА та призначив її керівником Сергія Лисака
- 22:03Рішення про позбавлення мене громадянства України я буду оскаржувати у Верховному Суді, - Труханов
- 21:15 В Одесі створять військову адміністрацію: Що відомо
Сектор

