Доля одеського автобусного маршруту №9 буде вирішуватися у суді

Приморський райсуд Одеси розгляне позов КП "Одесміськелектротранс" проти  департаменту транспорту міськради і його конкурсного комітету, який визначав перевізників, які обслуговують автобусні маршрути міста

Доля одеського автобусного маршруту №9 б…

Перше судове засідання заплановане на 7 листопада. Про це повідомляє Depo.Одеса з посиланням на "Думську".

Суддя Володимир Загороднюк також задовольнив клопотання комунальників про забезпечення позову і заборонив департаменту вводити в дію рішення конкурсного комітету про передачу маршрутів №9 та 223 компанії "АТП-15106".

На думку "Одесміськелектротранс", зазначену компанію взагалі не повинні були допускати до участі в конкурсі.

"Ми не згодні з рішенням конкурсного комітету, ми будемо оскаржувати його в суді, - заявив директор КП Дмитро Жеман. - Автобуси цього АТП не відповідають умовам конкурсу".

Йдеться про ненормативну кількості сидячих місць в машинах, пояснив керівник: замість 19 компанія заявила 18. Зменшення кількості місць пояснили тим, що одне сидіння зняли, щоб обладнати автобуси газовою установкою. Мовляв, так корисно для екології міста і дешевше в експлуатації.

Відзначимо, що на маршруті №9, який обслуговує "АТП-15106", їздять в основному перероблені "ГАЗелі".

Цей автобусний маршрут дублює відповідний тролейбусний, створюючи непотрібну конкуренцію, що завдає шкоди одеському електротранспорту. У разі перемоги на конкурсі "Міськелектротранс" планував скоротити кількість автобусів, замінивши їх новими тролейбусами, які місто купує за рахунок кредиту ЄБРР.

"У разі перемоги на конкурсі ми зробимо зведений графік руху автобусів і тролейбусів, щоб вони не конкурували за пасажирів, - розповів представник КП. - Грубо кажучи, один через один. Надалі, коли прибудуть нові тролейбуси, плануємо кількість автобусів скоротити, та й взагалі подивитися, наскільки потрібен цей маршрут. Взагалі, дублюючі тролейбуси і трамваї автобусні маршрути треба скасовувати, бо маршрутки "вбивають" більш екологічний і надійний комунальний електротранспорт".

Причиною конкурсного поразки "ОМЕТ" стали умови конкурсу, затверджені ще в 2008 році Кабінетом Міністрів України. У них прописана дискримінація новачків: компанія, яка вже обслуговує маршрут, автоматично отримує 11 балів. У підсумку "АТП-15106" стало переможцем з 30 балами. У "Одесміськелектротранс", який об'єктивно краще, - друге місце і 23,9.

Цікаво, що компанію "АТП-15106" представляв колишній директор муніципального департаменту транспорту Павло Стерлядов, який очолював відомство при Костусєві.

Depo.Одеса писав, що "Одесміськелектротранс" програв конкурс та заявив, що буде звертатися до суду.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme