Додаток Looksery, створений одеситами, будуть використовувати всесвітні бренди

Минулого року Snapchat купив одеський стартап Looksery за $ 150 млн

Додаток Looksery, створений одеситами, б…

Snapchat, що купив Looksery, закрив Lens Store - магазин "лінз" (фільтрів, створених за технологією Looksery) для кінцевих користувачів, пише Depo.Одеса з посиланням на "ain.ua".

На перший погляд таке рішення здається дивним: магазину всього два місяці, спочатку Snapchat пропонував тільки безкоштовні фільтри і тільки в листопаді запустив Lens Store. Та й самі фільтри продавалися цілком успішно - десятки тисяч фільтрів (кожен по $ 0.99) купували в магазині щодня. Але в Snapchat вирішили повністю зосередитися на розвитку рекламного бізнесу.

Основною моделлю монетизації для Lenses стане (як і передбачалося раніше) продаж брендованих фільтрів для Селфі і відео рекламодавцям. Як стало відомо AIN.UA, брендовані лінзи обходяться замовникові в $ 300 000 - $ 700 000 за день (різниця в сумі залежить, зокрема, від дати - наприклад, фільтри для свят обійдуться дорожче).

Цей канал продажу здався компанії набагато більш вигідним, ніж продаж фільтрів кінцевим користувачам, тому було вирішено зосередитися на ньому, а для юзерів залишити безкоштовні фільтри.

Серед рекламних клієнтів - дуже великі, відомі бренди на кшталт Coca-Cola, General Electric, McDonald's і Verizon. За даними компанії, близько 90 % - це постійні клієнти. З іншого боку, не всі рекламодавці задоволені результатами. Наприклад, Toyota в 2015 році спробувала рекламні можливості Snapchat, але скаржилася на недостатні можливості таргетування та аналізу даних.

Нагадаємо, минулого року Snapchat купив одеський стартап Looksery за $ 150 млн.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme