Директор департаменту адмінпослуг дала інтерв'ю по роботі центру адмінпослуг

Євгенія Абрамова розповіла, як вдалося покращити умови видачі документів громадянам

Директор департаменту адмінпослуг дала і…

За словами директора міського департаменту надання адмінпослуг Євгенії Абрамової, Центр адмінпослуг був створений, спираючись на досвід інших країн, пише Depo.Одеса з посиланням на "Одессит".

Абрамова підкреслила, що вдалося ліквідувати черги шляхом збільшення чисельності персоналу і зростанням кваліфікації працівників. Тільки в липні Центр зміг обслужити понад 11 тисяч осіб, що на 67% вище, ніж у січні.

Також вона розповіла, що в Центрі розроблено механізм, що полегшує отримання документів для малого та середнього бізнесу, проводиться робота по автоматизації та оптимізації роботи Центру адмінпослуг. Одним з ноу-хау стане можливість не чекати в черзі, а записатися на час.

Найближчим часом буде запущена робота колл-центру адмінпослуг з єдиним номером телефону, за допомогою якого можна буде отримати консультацію і записатися на прийом.

Особливий момент - це обслуговування людей з обмеженими можливостями, до яких безкоштовно приходять додому.

Інші новини з життя Одеси читайте на Depo.Одеса.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme