ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Директор департаменту адмінпослуг дала інтерв'ю по роботі центру адмінпослуг

Євгенія Абрамова розповіла, як вдалося покращити умови видачі документів громадянам
Depo.
10 серпня 2015 15:49
ФОТО: depo.ua
Директор департаменту адмінпослуг дала інтерв
Директор департаменту адмінпослуг дала інтерв'ю по роботі центру адмінпослуг

За словами директора міського департаменту надання адмінпослуг Євгенії Абрамової, Центр адмінпослуг був створений, спираючись на досвід інших країн, пише Depo.Одеса з посиланням на "Одессит".

Абрамова підкреслила, що вдалося ліквідувати черги шляхом збільшення чисельності персоналу і зростанням кваліфікації працівників. Тільки в липні Центр зміг обслужити понад 11 тисяч осіб, що на 67% вище, ніж у січні.

Також вона розповіла, що в Центрі розроблено механізм, що полегшує отримання документів для малого та середнього бізнесу, проводиться робота по автоматизації та оптимізації роботи Центру адмінпослуг. Одним з ноу-хау стане можливість не чекати в черзі, а записатися на час.

Найближчим часом буде запущена робота колл-центру адмінпослуг з єдиним номером телефону, за допомогою якого можна буде отримати консультацію і записатися на прийом.

Особливий момент - це обслуговування людей з обмеженими можливостями, до яких безкоштовно приходять додому.

Інші новини з життя Одеси читайте на Depo.Одеса.