Австрієць отримав шалений чек в одеському ресторані, але власники включили "дурня"

Черговий скандал розгорівся навколо одеського ресторану "Grand Prix", де іноземним туристам приносять меню за завищеними цінами

Австрієць отримав шалений чек в одеськом…
Фото: Думська

Про це повідомляє Depo.Одеса з посиланням на Думську

Учасником інциденту став громадянин Австрії. Замість вибачень співробітники і власники закладу почали хамити відвідувачеві та доводити, що вони невинні. Справа дійшла до австрійського консульства і правоохоронних органів.

Як повідомляє Почесне консульство Австрії в Одесі, на спроби вирішити проблему дипломатично, власники ресторану не відреагували. "Людина прийшла в досить пристойний ресторан, де йому принесли, як з'ясувалося пізніше, меню "для іноземців". Іноземець не зміг адекватно порозумітися і розібратися в ситуації, тому гроші заплатив, а потім звернувся до нас в консульство за допомогою. Імовірно, гостя обрахували на 10 000 гривень. На жаль, спроба спокійно і адекватно поговорити, власниками ресторану агресивно відкинута. Чек, який за законом споживач має право отримати, так і не виданий. Співробітник, який відповідає за камери спостереження в ресторані, раптово зник. Бухгалтер, який міг би прояснити ситуацію, зник разом з ним", – повідомили в консульстві.

При цьому власник "Grand Prix" розмістив на сторінці ресторану у "Фейсбук" вельми дивне повідомлення, в якому називає дії дипломатів тиском на бізнес і відстоює своє право здирати з іноземців величезні суми. "Ніхто, крім власників бізнесу не має права втручатися в політику ціноутворення цього самого бізнесу. І якщо гість все ж таки робить з цього меню замовлення, то це означає його згоду з цінами ... Кожен підприємець може сам вибирати концепцію, стратегію і тактику для свого бізнесу. Він сам вирішує, кому і яку систему дисконту надавати. У моєму випадку, ресторан Grand Prix практикує систему комбінованого дисконту. Тут є клубне меню постійного гостя і меню для тих гостей, які нам невідомі. Ніхто, включаючи почесні консульства різних країн, не має права вказувати мені кому і яку знижку надати".

"Юристи консульства допомогли нашому підопічному написати заяву в поліцію і податкову про факт подвійного меню і невидачу чека", – поінформував почесний консул Австрійської Республіки в Одесі Андрій Ставніцер.
 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Одеса

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"