"Забанені" розпильники не змогли оскаржити в АМПУ тендер в Чорноморському порту на півмільярда

У вересні 2017 року фірма була внесена в "чорний список" компаній, яким винесена трирічна заборона на участь у тендерах

Адміністративна колегія АМПУ постановила припинити розгляд скарги ТОВ "Лігос.уа" на дискримінаційні вимоги Южненьскої філії ДП "Адміністрація морських портів України" щодо тендеру на реконструкцію порту в Чорноморську, очікуваною вартістю 444,80 мільйонів гривень, пише Depo.Одеса з посиланням на "Наші гроші".

В АМКУ припинили розгляд скарги з огляду на те, що ще у вересні 2017 року фірма була внесена в "чорний список" компаній, яким винесена трирічна заборона на участь у тендерах.

"Якщо компанія в "бані", то її права, пов'язані з процедурою закупівлі не можуть бути порушені", – відмітила з цього приводу держуповноважена Світлана Панаіотіді.

"Лігос.уа" було оштрафовано АМПУ на 20,75 мільйонів гривень разом з фірмою "Укрзв'язокпдробуд" за змову на тендері по очистці дна порту "Південий" у 2015 році по зверненню НАБУ. Після цього НАБУ провело затримання низки фігурантів тієї справи включно з тодішнім головою Адміністрації морпортів Андрієм Амеліним.

Не зважаючи на заборони брати участь в тендерах, "Лігос.уа" в скарзі на свіжий тендер вказало, що планує взяти у ньому участь. АМПУ спочатку взяла скаргу до розгляду з огляду на формальне виконання вимог по оплаті. А на момент розгляду по суті було з'ясовано всі обставини і розгляд припинили.

Разом з тим, в скарзі "Лігос.уа" були наведені дані, які вказують на бажання Южненської філії АМПУ провести торги на користь іноземних виконавців.

Скаржник виходить з того, що замовник встановив вимогу до учасників – мати досвід днопоглиблення на глибинах до 16 метрів. Але до цього часу порти України мали паспортні глибини до 14,5 метрів. Єдиним винятком є порт "Південний", який тільки і замовляв роботи з досягнення глибини 16 метрів. Єдиним підрядником тих робіт була китайська компанія "China Harbour Engineering company Ltd", яка отримала від "Південного" підряди на 586 мільйонів гривень та 1,06 мільярди гривень.

Також скаржник відмітив, що на виграних у "Південному" китайцями тендерах портовики не ставили дискримінаційних обмежень щодо досвіду робіт на 16-метровій глибині. Тоді як для закупівлі днопоглиблювальних робіт в порту Іллічівська дане обмеження було встановлено і для підрядника, і для субпідрядника.

Нагадаємо, що судді Одещини грілися рекордно дорогим антрацитом.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme