Від Поскоту до Чорноморки: Креативники створили проєкт неіснуючого одеського метро

Креативна веб-студія розробила брендинг для неіснуючого метро, ​​розмістивши його на окремому сайті

Від Поскоту до Чорноморки: Креативники с…

Відтепер в Одеського метро є логотип, дві гілки, станції, вагони, проїзні квитки і навіть мобільний додаток. Немає тільки самого метро. Про це повідомляє Depo.Одеса з посиланням на пресслужбу компанії SOLAR-Digital , яка розробила брендинг.

"Команді SOLAR Digital набридло чекати, поки хтось побудує метро. Хлопці вирішили виступити з особистою ініціативою і вже зараз показати, яким воно може стати. Так з'явився брендинг майбутнього Одеського метро. Він створений так, ніби вже завтра в місті почнеться будівництво першої гілки. Спеціально для проекту розроблена карта, яка заснована на найпопулярніших і густонаселених місцях по всій Одесі", – йдеться у повідомленні.

Автори проєкту кажуть, що імовірність того, що їхня ідея буде втілена у життя занадто мала, проте вони хочуть показати, що Одеса гідна такої статі. Як саме виглядало б метро, представники компанії показали на спеціально створеному сайті

Нагадаємо, одесити жартували про відкриття метро в Одесі.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme