В Одесі представники відомих ІТ-брендів розповіли про нові тренди і напрямки розвитку (ПОСТ-РЕЛІЗ)

Семінаром в Одесі завершився регіональний тур про нові тренди в сфері ІТ-технологій "Весняний бум 2018"

В Одесі представники відомих ІТ-брендів…

Вчора, 31 травня, в Одесі пройшов семінар "Весняний бум 2018", пише Depo.Одеса.

Цем семінаром завершилося регіональне Road Show, яке до цього побувало в Харкові, Запоріжжі, Львові, Києві.

Заходи туру були організовані компанією "Кристюк і Партнери" за підтримки брендів що представляють світовий і національний ІТ-сегмент: AMD; ColorWay; Lenovo; Logitech; Motorola.

Сучасний ІТ-ринок не припиняє розвиватися. Тренди сегменту постійно змінюються, і щоб підтримати актуальні тенденції та особистий розвиток усіх учасників, відомі ІТ-бренди розповіли відвідувачам про стан ринку інформаційних технологій України та світу, поділилися з присутніми своїми поточними розробками, новинками продукції, і перевіреними флагманськими моделями.

Жвавий інтерес у публіки викликали яскраві демонстраційні презентації вендорів. Спікери активно залучали до доповідей публіку, демонструючи особливості продукції і розповідаючи про причини успіху бренду.

Надихаюча промова організатора закликала публіку постійно прагнути до особистого розвитку і отримання нової інформації. А завдяки дослідженням аналітичної компанії GfK присутні дізналися про майбутні напрямки розвитку світової і національної ІТ-індустрії.

Новий формат - демонстраційної V-Zone, публіка прийняла з великим ентузіазмом. Всі відвідувачі із задоволенням скористалися запропонованою можливістю познайомитися з новинками і останніми розробками брендів безпосередньо на стендах самих компаній: AIRON, ColorWay, GoPro, Lenovo, Logitech, Motorola, Seasonic, SanDisk.

Всі бажаючі могли поговорити з представниками брендів і дізнатися про всі особливості та переваги презентованої продукції, особисто переконавшись в них. Також відвідувачів порадували запропоновані інтерактиви VR-зони та електротранспорту.

Семінар в Одесі відвідали більше 250 партнерів.

Учасники заходу отримали порцію яскравих вражень, познайомилися з новинками продукції представлених брендів, дізналися багато цікавої і корисної інформації безпосередньо від представників компаній, та були вмотивовані порцією натхнення від організаторів.

"Майбутнє ІТ-сегменту України залежить від прагнення кожного з учасників ринку підтримувати світові тенденції розвитку. Обмінюватися інформацією, ділитися досвідом, залучати більшу кількість учасників, все це дозволить рухати індустрію вперед", – зазначає організатор та ідейний натхненник туру Олег Кристюк.

Нагадаємо, що Київський "Весняний Бум" презентував ще більше цікавих брендів і новинок.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme