Одесити — треті по Україні за кількістю скарг щодо обслуговування російською мовою

На адресу Секретаріату Уповноваженого із захисту державної мови із 16 січня надійшло 407 скарг і звернень громадян щодо обслуговування російською мовою

Одесити — треті по Україні за кількістю…

Про це повідомляє Depo.Одеса, посилаючись на мовного омбудсмена Тараса Кременя.

Так, найбільша кількість скарг продовжує надходити з Києва та Київської області – таких 210. Із Львівської області надійшло за весь час – 28 скарг, а з Одеської – 22. Більшість скарг і звернень стосуються відсутності української версії сайтів інтернет-видань та сайтів інтернет-магазинів. Таких заяв 244. Про порушення своїх прав у сфері обслуговування заявили 85 громадян.

Щодо розміщення зовнішньої реклами недержавною мовою надійшла 41 скарга, щодо порушення мовного законодавства в галузі освіти надійшло вісім, щодо порушення мовного законодавства посадовими особами органів державної влади та органів місцевого самоврядування надійшло сім скарг.

Нагадаємо, з 16 січня почала діяти стаття 30 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", яка розповсюджується на сферу послуг. Громадяни матимуть право скаржитися на невиконання закону до Уповноваженого із захисту державної мови. Обов’язково до скарги слід додавати докази порушення.

Продавці, перукарі чи персонал банків обов’язково мають звертатися до клієнтів українською мовою. Перейти на російську або будь-яку іншу матимуть право лише на прохання клієнта.

Читайте також: 

Обслуговування українською: Що зміниться

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme