Не дороги, а пекло: ТОП-5 найгірших доріг Одещини

В уряді анонсували великий ремонт та будівництво доріг у країні, а також визначили перелік трас, де мають відбутися першочергові ремонтні роботи

Не дороги, а пекло: ТОП-5 найгірших дорі…
Фото: Служба автомобільних доріг Одещини

На жаль, в Україні немає жодної області, де б дороги були ідеальніми. Поки в одному місці латають, в іншому люди потерпають та матюкаються, коли їдуть. Depo.Одеса поцікавилося у жителів Одещини, які, на їхню думку, дороги потребують першочергового ремонту. Відповідь була така: "Всі". Дійсно, хочеться відремонтувати все і зразу, проте так не буває. 

Одразу зазначимо, що всі дороги у країні діляться на три категорії. Дорогами державного значення, а це міжнародні, національні, регіональні та теріторіальні, має опікуватися "Укравтодор". Обласні та районні дороги місцевого значення перебувають у сфері контролю обласних держадміністрацій. І є ще вулиці та дороги комунального значення, ними займаються органи місцевого самоврядування, тобто міські, сільські, селищні ради тощо.

Інфографіка: Укравтодор

Служба автомобільних доріг в Одеській області, яка є одним із підрозділів "Укравтодору", визначила першочергові ділянки, на яких будуть проводити ремонтні роботи у поточному році. Зокрема, це дороги Р 33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка, на ділянках км 245 – км 253 та км 378 – км 386; Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг, км 71 – км 86; Т-16-10 /Н-33/ – Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари, на ділянці км 12 – км 27 та Т-16-27 КПП "Серпневе" – Тарутине – Арциз – Сарата, на ділянці км 39 – км 57.

Цьогоріч на дороги загального користування державного значення Одещини виділено 673 млн грн. Як заявили у Службі автомобільних доріг, серед трас, які планують відремонтувати, Київ – Одеса (тут мають виконати роботи на семи ділянках),  профінансують капітальний ремонт мосту через Хаджибейський лиман та кілька транспортних розв’язок на цій же трасі.  Крім того, роботи з поточного ремонту заплановані на дорогах Кароліно-Бугаз – Грибівка – Санжейка, Ізмаїл – Кілія – Вилкове тощо.

Зазначимо, що на даний час вже почалися роботи на дорозі Т 16-27 КПП "Серпневе" – Тарутине – Арциз – Татарбунари, км 39 – км 57. Тут дорожники розчищають узбіччя та вирубують чагарники.

Фото: Служба автомобільних доріг в Одеській області

Крім того, Одеська область отримала 900 мільйонів на дороги місцевого значення. Саме до них найчастіше у водіїв, які їздять регіоном, найбільше претензій. В Одеській ОДА обіцяли представити список доріг, які ремонтуватимуться за ці кошти, проте на даний час інформації по них немає. "Загальним пріоритетом стануть дороги місцевого значення, які ведуть до шкіл, лікарень та соціальних закладів. Також увагу буде приділено стратегічним для Одещини маршрутам. Щойно дозволять погодні умови - дорожники розпочнуть роботи", – заявив пару тижнів тому керівник Одеської обласної державної адміністрації Максим Куций.

Тепер беспосередньо до стану доріг, які у своїх відповідях найчастіше згадували водії. Зазначимо, що дороги на півночі області гірші, ніж на півдні, проте і там зустрічається бездоріжжя.

У напрямку Вознесенська – не дорога, а пекло

Дорога, що веде через Березівський район до кордону з Миколаївською областю, за словами водіїв, – справжнє пекло.  "Дорогу зробили, але частково, десь з 11 кілометрів. Їдеш по трасі, то гарна дорога, а потім раптом просто жесть", – каже водійка Оксана. 

Дорога Ізмаїл – Кілія – Ліски – Вилкове

Торік голова Кілійської ОТГ Павло Бойченко організував збір підписів під зверненням до президента України Володимира Зеленського, щоб привернути його увагу до стану дороги, яка йде через населені пункти Кілія – Ліски – Вилкове. "Дорога Кілія –  Ліски – Вилкове — це дорога загального користування державного значення, яка зараз знаходиться в такому занедбаному стані, що водії маршрутних автобусів відмовляються працювати на даному маршруті. Люди змушені іноді долати відстань в 26 км пішки, що визиває обурення й радикальні настрої, та створює значну соціальну напругу у населення Кілійської міської об’єднаної територіальної громади. Фактично населення села Ліски та селища Салман знаходиться в транспортній блокаді", – йдеться у тексті звернення.

Фото: bessarabiainform.com

Дорога Сарата – Арциз – Тарутино

Жителі Арцизського, Болградського, Саратського та Тарутинського районів Одещини теж вирішили звернутися до президента Володимира Зеленського та прем'єра Олексія Гончарука з проханням, щоб вони звернули увагу на стан доріг у цих районах. Зокрема, йдеться про транспортні магістралі, які йдуть через районні центри, а також до країн ЄС через контрольно-пропускні пункти "Серпневе", "Малоярославець Перший", "Лісне" та "Нові Трояни".

У своєму зверненні жителі Бессарабії вказали, що через низьку якість доріг падає туристичний потік, а соціальна напруга, натомість, зростає.

Київська траса

Попри те, що на Київській трасі торік велися ремонтні роботи, ділянок із поганою дорогою ще вистачає. Наприклад, у районі Новогригорівки та Миколаївки. 

Кучурган – Подільск

Ця дорога відома всій Україні тим, що протягом кількох років поспіль жителі населених пунктів, які живуть поруч з нею, регулярно перекривають рух. Так вони висловлюють своє незадоволення станом дороги.

Фото: 5 канал

Проте обіцянки влади залишаються обіцянками. Дорогу якщо і ремонтують, то на деяких ділянках, а місцями проїхати просто неможливо. 

Залишається сподіватися, що цьогоріч гарних доріг на Одещині стане більше.
 

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme