Навіть не зупинилися: В автобусі Одеса – Київ пасажирка зламала чотири ребра

Водій – "віртуоз" загальмував так, що пасажирку жбурнуло на торпеду, і навіть не зупинився. Жінка ледь вблагала викликати швидку 

Олена Кравченко
Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Одеса
Навіть не зупинилися: В автобусі Одеса –…

Про це повідомляє Depo.Одеса, посилаючись на Світлану Кучеренко. 

Світлана Курченко у фейсбуці розповіла про жахи, які сталися з нею в автобусі Одеса – Київ перевізника Гюнсел – вдавшись до різкого гальмування, водій бачив, що пасажирку жбурнуло на торпеду автобуса і вона не може підвестися, але навіть не зупинив автобус. Персонал відмовлявся викликати швидку. Ніхто не запропонував допомогу. У жінки зламано чотири ребра. 

результати КТ

За словами пані Світлани, негаразди почалися з того, що перевізник подав автобус, який ніяким чином не відповідав вимогам такого класу перевезень та вартості квитків. Салон автобусу був у поганому стані, бортові планшети для перегляду були відключені, а подекуди "видряпані", підлокітники були або несправні, або зламані. Ще до того, як автобус виїхав з Одеси, пасажири почали страждати від спеки. "Кондиціонери старого зразка, лише нагадували про себе віддаленим поштовхом повітря. Ми їхали містом, а дихати вже було ніяк, молодь яка їхала вже почала скаржитися на те що кондиціонери не працюють. Кнопки для виклику помічника була відсутня. Я не витримала спеки і пройшла по салону, щоб звернутися до помічника водія з зауваженням включити кондиціонери та включити планшети, на що він відповів, що кондиціонери включені (при цьому водій відразу надавив на клавішу) і також мені стверджено сказав, що вони працюють. На моє прохання включити планшети помічник водія відповів, що вони не працюють, і що свої скарги я можу надати до головного офісу Гюнсел, мабуть, він знав, що я не додзвонюсь, бо саме це я і зробила і лише після того, як не отримала відповідь пішла до помічника водія, бо мені вже було зле від спеки в салоні", – розповідає постраждала пасажирка.  

Коли стало зрозуміло, що персонал ніяк не збирається вирішувати питання з кондиціонерами, пасажирка попрямувала до свого місця. "І коли я тримаючися за сидіння стала йти, водій різко загальмував і я "улетіла" вниз спиною на торпеду. Встати я не змогла лише присіла на сходинку", – зазначає пані Світлана. 

Попри те, що жінка впала і вочевидь постраждала, водії продовжували їхати далі. У пасажирки ніхто навіть не поцікавився, чи все з нею гаразд після удару. "Коли я зрозуміла, що не можу дихати нормально і що пошкодження серйозні, то сказала дзвонити та викликати швидку, вони не зупинялися, продовжували їхати, коли знову я сказала, що не жартую, помічник мене перепитали, так що викликати?", – розповідає пасажирка. 

Автобус доїхав до виїзду з Одеси і тільки там зупинився. Саме туди викликали швидку. Біль у травмованої пасажирки посилювався. "За цей час до мене не звернувся не один пасажир, щоб спитати, як я себе почуваю або запропонувати допомогу, пляшку води.... водії не спитали чи є лікар серед пасажирів, щоб той оглянув мене", – розповідає пані Світлана. 

У автобусі з постраждалою жінкою їхала її онука. Для того, щоб тримати з нею зв'язок, перебуваючи у лікарні, жінка попросили когось з пасажирів дати свій мобільний. Ніхто не погодився. Згодом хтось все ж таки погодився і дав. 

Світлану Кучеренко доставили, за її словами до обласної лікарні, де зробили КТ. З'ясувалося, що в неї зламані чотири ребра. 

Наразі немає ніякої офіційної реакції перевізника, будь-які коментарі компанії Гюнсел відсутні. Ані вибачень, ані допомоги постраждала досі не отримала. 

Раніше повідомлялося, що чоловіка, якого несло потоком води у море в одеській Аркадії врятували

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme