АМПУ, міська влада та стивідори сіли за стіл переговорів через будівництво дороги "Хаджибей-2"

Мер Одеси Геннадій Труханов провів розширену робочу нараду з питань будівництва дороги "Хаджибей-2"

АМПУ, міська влада та стивідори сіли за…

Про це повідомляє Depo.Одеса з посиланням на офіційний сайт одеської мерії.

На нараді були присутні: керівник державного підприємства "Адміністрація морських портів України" Райвіс Вецкаганас, начальник Служби автомобільних доріг в Одеській області Олег Варивода, начальник адміністрації Одеського морського порту Ігор Ткачук, представники Асоціації стивідорних компаній Одеського морського порту і головного управління Держгеокадастру в Одеській області, заступники Одеського міського голови, депутати Одеської міської ради.

Геннадій Труханов запропонував реалізувати проект, який був розроблений ще у кінці 90-х років та отримав назву "Хаджібей-2". "Необхідно побудувати під'їзну дорогу від Об'їзної дороги в порт, минаючи населені пункти і міські вулиці. Зараз людям там просто неможливо жити. Перевантажені вантажівки йдуть вдень і вночі, люди не можуть спати, вони боятися за своїх дітей, які можуть вибігти на дорогу. Крім того, суцільний потік автомобілів розбиває дороги і призводить до руйнування житлових будинків", - підкреслив мер.

Як зазначив заступник міського голови Петро Рябоконь, йдеться про ділянку дороги протяжністю 3,2-3,5 кілометрів. За попередніми розрахунками, її вартість може скласти 5-6 мільйонів доларів. Місто готове провести відведення земельної ділянки для будівництва дороги та розробити детальний план території з урахуванням створення контейнерних стоянок для відстою автомобілів, які прямують у порт, а також надати максимальне сприяння в оформленні необхідної документації.

В свою чергу, керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс висловив думку, що це повинна бути не просто під'їзна дорога в порт, а дорога загального користування, і її будівництво - це довгострокова перспектива. Зараз, на думку учасників наради, доступ великовантажного транспорту в Одеський морський торговий порт повинен здійснюватися виключно за схемою, затвердженою Національною поліцією. Своєю чергою представники стивідорних компаній відзначили, що підтримають будь-який конструктивний проєкт альтернативного в'їзду автомобілів у порт.

Нагадаэмо, Труханов поскаржився Зеленському, що йому заважають будувати дорогу в порт.

 

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme