Умови праці та зарплата водія трамваю в Одесі

Багато хто з нас їздить в трамваях, але ніхто не замислювався про умови праці водія трамваю

Умови праці та зарплата водія трамваю в…

Багато хто з нас їздить в трамваях на роботу, навчання чи просто по своїм справам. Але чи колись замислювалися ми про умови праці водія трамваю в Одесі? В Одесі стається багато ДТП за участю трамваїв, і в половині випадків звинувачення падає на їх водіїв. Але ніхто не знає на яких трамваях їм доводиться працювати, щоб люди вчасно могли добратися до пункту призначення.

Всі одеські трамваї закуповуються в Чехії. Але далеко не нові, а саме ті, які вже мають йти на списання. Тут їх перефарбовують, трішки підкручують гвинтики і гаєчки та й пускають собі в роботу. В багатьох з них маються несправності з гальмами, карданами та іншими частинами вагону, через що і стається багато аварій за участю трамваїв. Навіть є трамваї ще 50-х-60-х років випуску, які ще дивним чином їздять містом. Також, є такі вагони, в яких на місці водія в підлозі, під ногами, зяє наскрізна діра, через яку водій може бачити шпали.

Також можна зазначити, що більше ніж в половині вагонів не працюють датчики швидкості та всіх інших показників.

В 2015 році КП "Одесміськелектротранс" дало розпорядження всім водіям знизити швидкість пересування, але з тим і зменшив проміжок часу проїзду між зупинками, що за логічним міркуванням складно зіставити. І тепер усіх водіїв штрафують, якщо вони не встигають за графіком.

В Одеському КП електричного транспорту в один час почали жалітися, що трамвайні маршрути здають план не 100-відсотково, і для вирішення цього питання почали встановлювати камери в вагонах, де не працює кондуктор, щоб бачити скільки грошей дають водію пасажири. Але, напевно як завжди робиться в нашій країні, при проведені тендерів, закупили та встановили найдешевші камери, які при першому ж перепаді напруги в електромережі, псувалися. Від цієї задумки керівництво було вимушене відмовитись, і на маршрути, які працювали без кондуктора, почали призначати кондукторів.

Яскравим прикладом того, що чинний мер Одеси, Геннадій Труханов, настільки піклується про "якість та комфорт" проїзду у трамваях громадян та гостей міста, що виділяє на закупівлю нових вітчизняних вагонів "цілих" 4,5 млн. гривень (про це повідомляється розпорядження голови Одеської міської ради №942 від 28.09.2015 року). Але зазначимо, що вартість одного такого трамвайного вагону складає всього - навсього складає близько 15 млн. гривень.

Трухляві вагони від Труханова - це ще півбіди, а от заробітна плата водія трамваю в Одесі одна з найнижчих в Україні. Наприклад, водій трамваю у Львові отримує близько 3,5 - 4,5 тис. гривень, в Києві вона коливається також від 3,5 до 4,5 тис. гривень, в Дніпропетровську трохи менша – від 3 до 3,5 тис. гривень, а в Одесі вона складає близько 2,5 - 3,5 тис. гривень.

І якщо зіставити умови праці та заробітну платню в Одесі та в інших містах України, то вбачається, чому КП "Одесміськелектротранс" завжди запрошує на роботу, з попереднім навчанням, молодих людей від 21 до 35 років через велику "текучість" кадрів.

Зазначимо, що рівень життя в Одесі вважається одним з найвищих в країні. Але у Труханова та його підопічних є своє бачення ситуації, яка склалася. Мабуть, вони вважають, що водії одеських трамваїв - це такі собі "раби на галерах", готові працювати за безцінь, наповнюючи їх власний бюджет.

Все новости Одессы читайте на Depo.Одесса

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme