Хто з одеських політиків найбільше витратився на рекламу в Facebook у вересні
У вересні одеські політичні діячі активізували використання соцмереж для рекламування партій та кандидатів на посаду Одеського міського голови
Про це повідомляє Depo.Одеса, посилаючись на громадянську мережу Опора.
Представники Громадянської мережі Опора в Одеській області проаналізували публічні сторінки політиків та місцевих осередків партій за період з 27 серпня по 25 вересня, і виявили кілька десятків публікацій, котрі мали застереження як повідомлення, пов’язані із соціальними питаннями, виборами або політикою.
Відстежувати рекламу можна у бібліотеці Facebook. Сторінка "Європейська солідарність – Одеська область" за місяць витратила на рекламу $309, а починаючи з червня минулого року – понад $1000. Сторінка партії "Слуга народу – Одеса" попри те, що за останній рік витратила на рекламу майже $4000, вподовж останнього місяця не мала реклами з позначкою "пов’язана з соціальними питаннями, виборами або політикою". Сторінка "Опозиційна платформа – За життя. Одеса" поки що витратила на рекламу не більше $100. Понад $1000 у вересні за політичну рекламу сплатила сторінка "Одеська обласна партійна організація ВО "Батьківщина". Сторінка партії "Довіряй ділам" за останній місяць витратила на рекламу у Facebook $118.
Серед кандидатів найбільше коштів витратив кандидат на посаду Одеського міського голови від партії "За майбутнє", колишній заступник голови Одеської облдержаміністрації Сергій Калинчук - $3224 за вересень. На другому місці за витратами – кандидат на цю ж посаду від "Європейської солідарності" Петро Обухов – $2500 за місяць. Третє місце за кількістю витрачених коштів посів кандидат на посаду Одеського міського голови від "Слуги народу" Олег Філімонов - $1135. Чинний міський голова і кандидат на цю ж посаду Одеси Геннадій Труханов витрачав значно менше: Їхній конкурент, колишній мер Одеси та нинішній кандидат Едуард Гурвіц сплатив у вересні понад $200.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Місцеві вибори в Одесі