За два дописи у соцмережі мерія Одеси заплатила 60 тисяч

Пости набрали від 10 до 15 вподобайок

Одеський департамент культури і туризму заплатив 60 тисяч гривень з бюджету міста за розміщення двох постів у соціальній мережі Facebook. Про це "Пушкінська" дізналася з документів опублікованих на сайті "Prozorro", передає Depo.Одеса.

21 грудня 2019 року департамент уклав договір з приватним підприємством "Вакантур", згідно з яким на сторінці у Facebook "Дунайського центру впливу" опублікують інформацію про Одесу. Надати послугу "Вакантур" повинен був з 29 жовтня по 31 грудня.

До договору доклали звіт про виконану роботу. Як виявилося, 25 листопада на сторінці "My Danube travel" у Facebook опублікували лютневе відео "Зима в Одесі" – воно зібрало аж 15 "лайків", при тому, що сторінка має 43 тисячі підписників. За самі зйомки ролика з міського бюджету заплатили 100 тисяч гривень.

Безпосередньо на сторінці "Дунайського центру впливу", у якого трохи більше 2 тисяч підписників, опублікували ролик "Перлина Чорного моря". Але сталося це набагато раніше – 13 травня, і зібрав він 10 "лайків". З якої причини департамент уклав договір з підприємством набагато пізніше після публікації поста – невідомо.

Крім цього, департамент культури цього ж дня уклав ще один договір з ПП "Вакантур" на розміщення інформації про участь Одеси у виставці "ITB ASIA 2019" на Інтернет-ресурсі "itb-asia-news.com". Стаття з пафосною назвою "Одеса – повернення культурної гарячої точки" на сайті з'явилася теж раніше укладення договору – 16 жовтня. За це заплатили 20 тисяч гривень.

У листопаді це ж підприємство здавало в оренду департаменту культури виставкове обладнання за 69 900 грн і надавало послуги з розміщення інформації про Одесу у французькому виданні "Petit Futé FR" за 199 900 грн. Більше ніяких договорів через "Prozorro" "Вакантур" не укладав.

Нагадаємо, дві ялинки та гірлянди обійшлися одеській мерії майже у 600 тисяч гривень.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Одеса