"Піпл схаває": Як одеську Трасу здоров'я перетворюють на загазовану парковку

Узбережжя міста біля Чорного моря продовжують планомірно знищувати та труїти вихлопними газами 

Єгор Павленко

Днями на сайті міської ради Одеси з'явився текст проекту рішення виконкому, згідно з яким мають бути внесені зміни до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 28 липня 2016 року № 219 "Про обмеження та порядок в'їзду автотранспорту до прибережної зони м. Одеси".

Журналісти Depo.Одеса розбирались, чим може бути цікаве це питання для одеситів та гостей міста.

Саме у новій редакції рішення виконком збирається дозволити проїжджати Трасою здоров'я транспорту, який належить або обслуговує численні прибережні заклади, та якому видаються перепустки на в'їзд департаментом муніципальної безпеки Одеської міської ради.

Зараз у прибережній зоні Одеси дозволено рух лише для авто служб екстреної допомоги, поліції, підрозділів ДСНС, служби оперативного реагування на надзвичайні ситуації, департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради, рятувально-водолазної служби Одеської міської ради, КП "Муніципальна охорона", управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради, та авто, які перевозять групи інвалідів до пляжів "7-й траверс" на 11-й станції Великого Фонтану, "Дельфін" та "Лузанівка".

У той час, коли міський голова Геннадій Труханов обурюється, що реалізації проекту продовження Траси здоров'я до 16 станції Великого Фонтану через 10 станцію заважають "намети" - кафетерії, іншою рукою він фактично підписує "смертний вирок" унікальній ділянці прибережної зони, яка пов'язує пляжі Аркадія і Ланжерон. До того ж, з обіцяного благоустрою, на Трасі з'явилося лише вуличне освітлення, та майже половина ліхтарів вже вийшли з ладу.

Логічно було б задати Труханову та іншим чиновникам питання: що саме заважає транспорту, який обслуговує заклади біля Траси здоров'я, діставатися до них вночі або рано вранці?

Вже сьогодні, 22 березня, під впливом невдоволених одеситів, місцева влада відхрестилася від ідеї надання дозволу на проїзд Трасою здоров'я транспорту, який обслуговує брибережні заклади - на сайті Одеської міської ради з тексту рішення вирішили виключити цей пункт.

У доопрацьованому проекті рішення виконкому дійсно виключені проблемні питання. Крім того, в'їзд навіть технологічного транспорту - сміттєвозів, комунальної та будівельної спецтехніки буде проводитися за затвердженим віце-мером графіком.

Додамо, що на березі моря біля Аркадії почалися будівельні роботи з завершення зведення будівлі "оздоровчого комплексу" заввишки у 24 поверхи, каркас якої вже близько 10 років спотворює одеське узбережжя. Здавалося б, до чого ж тут Траса здоров'я, і яке відношення до її проблеми має ця будівля? На жаль, нові забудовники без будь-яких узгоджень змінили проектне рішення цільового призначення з готелю на апартаменти (які по факту є квартирами) і збираються звести ще кілька поверхів. У будівельному концерні, який взявся за зведення будівлі, повідомили, що у ній будуть розташовані 293 апартламенти.

Також у проекті будівлі передбачено 237 машиномісць у підземному паркінгу.

Не є секретом і те, що серед мешканців будівель такого класу на кожного члена родини може припадати по одній автівці і якщо враховувати загальну кількість апартаментів, то у паркінгу вільних місць вистачить далеко не всім, а близько півтисячі автівок їх власники будуть лишати саме на Трасі здоров'я. До того ж, підземний проїзд ніхто ще навіть не починав будувати і навіть коли чиновники додумаються встановити якісь дорожні знаки на цій ділянці, це не вирішить проблеми, яку вони самі й створили.

Одесити не повинні забувати, що Траса здоров'я є однією з визначних пам'яток міста, основною спортивної вулицею, куди міг би прийти будь-який активний містянин. Та чиновники у міській раді вирішили перетворити її на велетенську паркову та проїжджу частину, яка смердітиме вихлопними газами.

Варто пам'ятати, що у місто повернули Гуморину та розставили на зимові свята діодні новорічні кульки на головній вулиці Одеси. Майже "реконструювали" історичну пам'ятку - Потьомкінські сходи та продовжують застеляти вулиці міста второсортною тротуарною плиткою. Як-то кажуть, "піпл схаває".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Одеса