Від комбайну до "моторки": Яку техніку продають на Одещині (ФОТО)

Дуже часто ціни, що пропонуються на сайтах оголошень, завищені

Від комбайну до "моторки": Яку техніку п…

На українських сайтах з продажу автівок ми звикли бачити лише автівки, але насправді там можна знайти купу різноманітної техніки. Depo.Одеса вирішила розібратися, що звичних "легковушок" та "газельок", продають на Одещині.

Розпочнемо з тракторів та комбайнів. На продаж зазвичай виставлені далеко не нові транспортні засоби, а ті, що "пройшли крізь роки" і зберегли свою працездатність. Звісно ж, важко сказати напевне, працюють вони, чи ні, але судячи зі слів власників транспорту, більшість з пропонованих машин на ходу.

За радянських часів трактори ЮМЗ-6 вважалися надійною технікою. Навіть зараз у селах та містах ними користуються. Вартість такої техніки різниться залежно від року виготовлення, технічного стану та апетитів продавців. Останнє, вочевидь, відіграє найважливішу роль у ціноутворенні. Але загалом ціна на таку техніку – так, щоб купити і користуватися, а не одразу поставити на ремонт – стартує від пари тисяч доларів.

Ще один лідер радянської сільгосптехніки - комбайн "Дон". Проте це не трактор, тож і коштує він у кілька разів дожче.

Можна знайти і стару добру "Ниву", яку чимало авторів називають, наче річку в російському Пітербурзі – "Невою".

Іноземний зернозбирач обійдеться набагато дорожче.

Ось ще декілька прикладів техніки для роботи у полі.

Також на сайтах оголошень можна зустріти ось таких "робочих коней".

На нашу думку, покупцю слід готуватися до торгів, адже ціна на деякі з цих "транспортних засобів", що виглядають як купа металобрухту і на них можна хіба що дивитися, може бути дещо завищена.

Ще один чималий підрозділ – маршрутки та автобуси. Нещодавно в Одесі підвищили вартість проїзду у маршрутках: перевізники кажуть, що все стало занадто дорого. Але працювати не припиняють, намертво тримаючись за свої маршрути. Ось скільки зараз коштують "Богдани" та "Еталони" та тому подібні витвори автопрому, які одесити прозвали "скотовозками", на сайтах оголошень.

Є автобуси, які також використовуються у якості міського громадського транспорту, але за нижчими цінами.

На сайтах також пропонують автобуси, які використовують для поїздок на більші відстані.

А естафету автобусів та маршруток підтримають фури та самоскиди. Чого тільку не пропонують власники транспорту.

Старі "ЗІЛи", які знайомі ще нашим дідусям, коштують не так вже й дорого, проте, дивлячись на деякі з них, закрадається думка, що їм місце в музеї, а не на дорозі.

Півтори тисячі доларів - і ви власник 33-річного "ЗІЛу".

Можна придбати автокран, який був віготовлений ще 40 років тому.

А ці вантажівки, у порівнянні з попередніми, ще зовсім юні. Звісно ж, і ціна на них відповідна.

Фури загалом – серйозний бізнес, який вимагає відповідної підготовки і фінансових вливань.

Окрім усього цього транспорту жителі Одещини продають і різноманітні моторні лодки та мотоцикли. Що і не дивно, бо поруч не тільки море, але й багато інших водойм, де ці засоби можуть стати у нагоді. Звичайно, це не яхти олігархів, і не факт, що на них можна відходити далеко від берега, проте можна спробувати. До того ж, коштують вони часто не дорожче за старі автівки.

Такий екземпляр вже і виглядає інашке, і коштує відповідно.

Відзначимо, що в основному лодками "торгують" в Ізмаїлі, а не в прибережних Чорноморську та Південному.

Наостанок варто звернути увагу ще на деякі транспортні засоби, які зустрічаються на сайтах оголошень. Йдеться про несамохідні засоби, допоміжні складові до техніки та техніка, яку не можна віднести до якоїсь певної групи.

І родзинкою огляду – "прокачана" броньована розвідувально-дозорна машина. Чудове рішення для другорядних українських доріг!

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme