UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Від кандидатів у президенти по Одесі розвісили рекламу з "натяками"

Білборди мають певну колірну гамму, стилістику і шрифти, які використовувалися різними кандидатами у президенти під час агітаційної кампанії, так що виборцю неважко здогадатися, на кого саме "натякає" той чи інший борд

Напередодні "Дня тиші" в Одесі зафіксовані носії зовнішньої реклами, на яких розміщені матеріали, що "натякають" на того чи іншого кандидата у президенти, повідомляє Depo.Одеса з посиланням на "ІзбірКом".

Судячи з усього, ці матеріали не будуть зняті у "День тиші" - 30 березня, коли в Україні буде вже заборонена агітація.

""День тиші" існує для того, щоб у виборців була можливість відпочити від агітації кандидатів і зробити свій остаточний вибір. Оскільки зазначені матеріали не містять прямого заклику голосувати або прізвищ кандидатів, це не можна вважати порушенням термінів здійснення голосування. У той же час, символіка, кольори і слогани залишаються впізнаваними для виборців. Це є маніпуляцією з боку кандидатів, хоча саме кандидати повинні були б консолідовано утриматися від таких дій і повною мірою дотриматися треб вання дня тиші ", - вважає експерт "Опори" в Одеській області Анастасія Матвієнко.

У виданні нагадали, що, відповідно до Закону України "Про вибори Президента України", передвиборна агітація починається кандидатом на пост президента України на наступний день після дня його реєстрації Центральною виборчою комісією і закінчується о 24 годині останньої п'ятниці перед днем ​​виборів.

Вибори в Україні відбудуться цієї неділі, 31 березня.

Нагадаємо, станом на початок тижня частина дільничих виборчих комісій в Одесі не мають необхідного для проведення виборів інвентаря.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme