В Одеському порту спростували інформацію про небезпеку від розвантаження руди

В Одеському морському порту відреагували на інформацію про перевалку руди відкритим способом та порушених при цьому санітарних нормах

Перевалка залізорудного концентрату в Одеському порту здійснюється з дотриманням санітарних норм і під суворим екологічним контролем. Як повідомляє Depo.Одеса, про це заявили в пресслужбі адміністрації Одеського морського порту.

Нагадаємо, що вчора депутат Одеської міськради Олександр Захаров повідомив, що в Одеському порту ведеться розгрузка залізної руди з порушеннями, а це може призвести до проблем з екологією.

У порту стверджують, що відстань між складським майданчиком у тилу причалів 7-8 Бакалійної набережної порту, де стивідорна компанія ТОВ "Металзюкрейн Корп. ЛТД" здійснює накопичення суднової партії залізорудного концентрату (ЗРК), і зеленою зоною центрального міського парку ім. Т.Г.Шевченка, не виходить за межу санітарно-захисної зони. Згідно із законодавством, ця зона повинна становити 300 м.

По-друге, за даними адміністрації стивідорної компанії, на даний момент складський майданчик у тилу причалів №№ 7-8, де зазвичай накопичують металопрокат, не завантажений на 100 %. З огляду на необхідність ефективного використання орендованих у адміністрації порту виробничих потужностей, майданчик "довантажується" судновою партією залізорудного концентрату в обсязі 40 тис. тонн.

Крім того, компанія, яка проводить перевалку вантажів на причалах №№7-8 Одеського порту, має великий досвід роботи та відповідну сертифікацію. З-поміж іншого, оператор має право здійснювати навантажувально-розвантажувальні операції з навалочними вантажами, у тому числі, рудою.

Для виконання операцій з перевантаження залізорудного концетрату компанія має всі необхідні дозвільні документи.

У прес-службі зазначили, що збагачена мікрогранульована залізна руда, не входить до переліку вантажів з високим ступенем пилоутворення, оскільки залізорудний концентрат містить близько 10% вологи, при його зберіганні на поверхні бурту утворюється кірка. Крім того, ця руде має високий питомий вміст заліза (60-65%), що робить цей вантаж "важким", бурти концентрату на відкритих майданчиках не піддаються впливу вітрової ерозії; до того ж, вугільний пил у складі ЗРК відсутній.

Наостанок у порту заявили, що залізнорудний концетрат не відноситься до небезпечних вантажів, оскільки у Правилах морського перевезення небезпечних вантажів (МОПОГ - РД 31.15.01-89) такий вантаж відсутній.

Depo.Одеса писав, що депутат Одеської міськради Олександр Захаров заявив, що у порту відкритим способом розвантажують небезпечний вантаж.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Одеса

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook