Стало відомо, хто в Одесі найбільше витратив на політичну рекламу на тему коронавірусу
Протягом 16-22 березня політики, політичні сили та сторінки, які транслюють контент політичного характеру, витратили від $18 382 до $54 517 на трансляцію у соціальних мережах Facebook та Instagram 1 986 рекламних оголошень
Про це повідомляє Depo.Одеса з посиланням на Громадянську мережу "Опора".
Замовники оголошень розмістили оплачені пости на 419 публічних сторінках. Однак на 73 сторінках рекламодавці проплатили ще 113 постів, не позначивши їх як політичні.
За промо-кампанію у Facebook та Instagram сайту для взаємодопомоги на час карантину, де можливо зареєструватися як волонтер чи залишити заявку про необхідну допомогу, на власній сторінці колишній депутат Одеської облради, бізнесмен та блогер Петро Обухов сплатив від 800 до 900$. З початку трансляції, яка відбулася 18 березня, пост переглянули 800-900 тис. користувачів.
Реклама була націлена переважно на мешканок Одеської області (75% показів).
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Одеса