Стало відомо, чому одеська митниця не дала грошей на трасу до Рені

Одеська митниця не виконує намічених планів, бо зібрала мало грошей у вересні

Стало відомо, чому одеська митниця не да…

Так як одеська митниця не перевиконала план по збору платежів у вересні, вона не змогла прийняти участь ​​у фінансуванні будівництва траси "Одеса-Рені", пише Depo.Одеса, зсилаючись на "Репортер".

Сьогодні про це повідомив кандидат на пост керівника відділу інвестицій в інфраструктуру і будівництво Агентства з інвестицій та розвитку Одеської обласної державної адміністрації, волонтер Володимир Шемаєв.

Виявилося, що за перше півріччя 2015 року перевиконання з митних зборів в Одеській області склало півмільярда гривень, до кінця року очікувалося від мільярда до двох.

"Тоді б приблизно від 500 тисяч до 1 мільярду гривень могли залишитися на ремонт існуючої траси "Одеса- Рені", що зазначено в змінах законодавства . Але з липня одеська митниця перестала виконувати план, і це продовжилося і в серпні, і у вересні", - заявив Шемаєв.

Така ситуація могла статися через завищення плану по загальному обсягу щомісячних показників надходжень митних платежів для Одеської області: ГФС з Києва стала спускати план з коефіцієнтом в 1,5, якщо порівнювати з попередніми місяцями, то ця цифра збільшена. При цьому, енергетична митниця вийшла зі складу Одеської митниці, але цифри по збору і за планами збереглися.

На інших трьох регіональних митницях план був перевиконаний, тому що, в першу чергу, їх структура не змінювалася і всі джерела доходів збереглися. Володимир Шемаєв вважає, що ситуація найближчим часом зміниться і план на центральному рівні відрегулюють - в рамках експерименту "цифру платежу для одеської митниці приведуть відповідно з історичними даними та реаліями". Також цього тижня відбудеться робоча нарада з приводу подальшого фінансування "Одеса- Рені" і розробки передпроектної документації.

Нагадаємо, з 3 вересня в Україні діє закон про експеримент в Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях з фінансового забезпечення реконструкції та ремонту автдорог . Кошти на фінансування доріг загального користування державного значення повинні надходити на суму в 50 % від перевиконання загального обсягу щомісячних показників надходжень митних платежів.

Більше цікавих економічних подробиць з життя міста можна знайти на Depo.Одеса

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme