ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Стало відомо, чому одеська митниця не дала грошей на трасу до Рені

Одеська митниця не виконує намічених планів, бо зібрала мало грошей у вересні
Depo.
6 жовтня 2015 12:03
ФОТО: depo.ua
Стало відомо, чому одеська митниця не дала грошей на трасу до Рені
Стало відомо, чому одеська митниця не дала грошей на трасу до Рені

Так як одеська митниця не перевиконала план по збору платежів у вересні, вона не змогла прийняти участь ​​у фінансуванні будівництва траси "Одеса-Рені", пише Depo.Одеса, зсилаючись на "Репортер".

Сьогодні про це повідомив кандидат на пост керівника відділу інвестицій в інфраструктуру і будівництво Агентства з інвестицій та розвитку Одеської обласної державної адміністрації, волонтер Володимир Шемаєв.

Виявилося, що за перше півріччя 2015 року перевиконання з митних зборів в Одеській області склало півмільярда гривень, до кінця року очікувалося від мільярда до двох.

"Тоді б приблизно від 500 тисяч до 1 мільярду гривень могли залишитися на ремонт існуючої траси "Одеса- Рені", що зазначено в змінах законодавства . Але з липня одеська митниця перестала виконувати план, і це продовжилося і в серпні, і у вересні", - заявив Шемаєв.

Така ситуація могла статися через завищення плану по загальному обсягу щомісячних показників надходжень митних платежів для Одеської області: ГФС з Києва стала спускати план з коефіцієнтом в 1,5, якщо порівнювати з попередніми місяцями, то ця цифра збільшена. При цьому, енергетична митниця вийшла зі складу Одеської митниці, але цифри по збору і за планами збереглися.

На інших трьох регіональних митницях план був перевиконаний, тому що, в першу чергу, їх структура не змінювалася і всі джерела доходів збереглися. Володимир Шемаєв вважає, що ситуація найближчим часом зміниться і план на центральному рівні відрегулюють - в рамках експерименту "цифру платежу для одеської митниці приведуть відповідно з історичними даними та реаліями". Також цього тижня відбудеться робоча нарада з приводу подальшого фінансування "Одеса- Рені" і розробки передпроектної документації.

Нагадаємо, з 3 вересня в Україні діє закон про експеримент в Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях з фінансового забезпечення реконструкції та ремонту автдорог . Кошти на фінансування доріг загального користування державного значення повинні надходити на суму в 50 % від перевиконання загального обсягу щомісячних показників надходжень митних платежів.

Більше цікавих економічних подробиць з життя міста можна знайти на Depo.Одеса