"Одесміськтранс" програв конкурс за автобусний маршрут №9 та заявив про грубі порушення
Переможцем став приватний перевізник
Сьогодні відбувся конкурс на обрання операторів автобусних маршрутів міста, під час якого було прийнято доволі одіозне рішення – не дивлячись на очевидні порушення, комісія віддала перемогу за право обслуговувати маршрут №9 приватному перевізнику, а не КП "Одесміськелектротранс". Про це повідомляє кореспондент Depo.Одеса.
Комунальники вже давно намагаються "зайти" на цей маршрут та реформувати його – справа в тому, що він повністю дублює тролейбусний маршрут №9, що негативно відображається на фінансових показниках обох маршрутів, а також на екології. КП "ОМЕТ" запропонував збільшити кількість тролейбусів на лінії, причому за рахунок нових білоруських машин БКМ. Крім того, комунальники зберігають і автобусні перевезення.
Між тим, комісія віддала перше місце приватному "АТП 15106", що давно працює на цьому маршруті. Цікаво, що компанія, власником якої є колишній директор департаменту транспорту Павло Стерлядов, у своїй пропозиції не задовольнила усіх вимог – замість 19 сидячих міст вони заявили 18. Одне місце вони зняли під обладнану в автобусах газову установку, що є неприпустимим при пасажирських перевезеннях. В КП "ОМЕТ" з результатами не погоджуються і обіцяють боротися.
"Ми не згодні з рішенням конкурсного комітету, ми будемо оскаржувати його в суді. "АТП 15106" не повинні були допускати до участі в конкурсі, так як автобуси, які вони запропонували для участі в конкурсі, не відповідають умовам конкурсу", - прокоментував директор КП Дмитро Жеман.
Нагадаємо, в Одесі хочуть прибрати маршрутки з вулиці Преображенської.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Одеса