UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Одеські залізничники відремонтували 214-метровий міст через Південний Буг

При проведенні ремонту вперше в практиці українських залізниць використовувалася нова технологія високого рівня складності

Одеські залізничники відремонтували 214-…

Одеські залізничники спільно зі львовськими колегами завершили надзвийчайно складні роботи з ремонту мосту. Про це повідомляє Depo.Одеса з посиланням на прес-службу "Одеської залізниці".

Міст знаходиться на 49 км перегону колійний пост 48 км – Губник дільниці Христинівка – Вапнярка. Комплекс проведених робіт дозволив підвищити швидкість руху поїздів через міст до 60 км/год. До виконання зазначеного комплексу робіт діяло обмеженням швидкості руху поїздів до 40 км/год, адже внаслідок тривалого терміну експлуатації (капітальних ремонт мосту проводився у 1945-1950-х рр..) знизилася вантажопідйомність і надійність мосту.

Протягом 2011-2015 років були замінені три прогонові споруди. Роботи з заміни четвертої, останньої, секції мосту на нову виконувалися з 10 по 17 жовтня із задіянням кранів ЕДК-2000 вантажопідйомністю 200 тонн.

З метою економії коштів та забезпечення якнайшвидшого виконання робіт, було запропоновано технологію з використанням відновлювальних кранів ЕДК-2000 для монтажу прогону 250 т та переміщення прогонової споруди вагою 200 т на залізничних платформах по існуючому мосту.

Перед укладанням прогонової споруди Одеський діагностичний центр провів нівелювання, у тому числі розрахунки під безбаластне мостове полотно. Унікальність виконання цих робіт у тому, що одночасно працювали два крани. Тому роботи виконувалися із суворою синхронізацією, злагодженістю дій та суворим дотриманням вимог техніки безпеки, адже це дуже відповідальна та серйозна частина роботи, де важливим є кожен міліметр.

Доволі напруженими були моменти, коли залізничники демонтували прогонові споруди і машиністи кранів працювали по обидва боки ріки на додаткових опорах висотою близько 14 метрів. Кранівники з ювелірною точністю виконали роботи – новий прогін вагою до 200 тонн завели на вісь підготовлених опор. Залізничники вперше працювали на такій висоті, але результат роботи виправдав докладені зусилля команди залізничників.

Вартість виконаних робіт становить 12 мільйонів гривень. Економія коштів, у порівнянні з традиційною технологією, становить близько 18 млн грн.

Нагадаємо, Чорноморськ з Одесою збираються зв'язати новим мостом.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme