UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Одесити можуть звертатися до call-центру з питань теплопостачання

Розпочав роботу сall-центр КП "Теплопостачання міста Одеси", який працюватиме чотири дні на тиждень

Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" створило call-центр, повідомляє Depo.Одеса з посиланням на інформацію КП.

Одесити можуть звернутися на "гарячу лінію підприємства" за номером (048) 705-61-00. Багатоканальний телефон працюватиме за настпуним графіком: понеділок - четвер - з 8:00 до 17:00; середа - з 8:00 до 15:45 (в подальшому в більш тривалий час).

У сall-центрі можна отримати відповіді на питання , що стосуються збуту теплової енергії, її вартості, укладення договорів; нарахувань за послуги централізованого теплопостачання, якості послуг, що надаються; платежів, наявності боргу, погашення заборгованості та можливої ​​її реструктуризації; планових і аварійних відключень, пов'язаних з ремонтними роботами; стану розгляду скарг і звернень; розміру наданих субсидій, пільг, адресної муніципальної допомоги та порядку їх надання; роботи приладів обліку теплової енергії та порядку їх установки.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme