На YouTube з'явиться реклама, яку неможливо відключити
Наразі нова реклама знаходиться у режимі тестування
Сервіс відеохостингу YouTube офіційно оголосив про тестування нового виду реклами, який користувач не зможе відключити, пише Depo.Одеса з посиланням на "Корреспондент".
Реклама буде являти собою 6-секундні ролики.
На думку представників YouTube новий вид реклами, названий Bumper, буде органічно вписуватися в самому початку перед переглядом відео і буде з'являтися саме на мобільних пристроях.
Також в компанії підкреслили, що основною цільовою аудиторією подібної реклами є молоді люди.
"Останні дослідження показали що половина людей у віці від 18 до 49 років використовує свої мобільні девайси для перегляду відео. Навіть у вітальні більшість воліє використовувати свої девайси. І оскільки звички глядачів змінюються, ми працюємо над тим, щоб представити новий формат реклами, адаптований під "нових" глядачів", - зазначено в блозі.
При цьому вже звичні довгі рекламні ролики, які відключаються після п'ятої секунди перегляду, також будуть доступні.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Одеса