До будівництва траси Одеса-Рені можуть залучити західних інвесторів

Проект складається з 50 лотів - кожна автобудівельна компанія може претендувати на 5 км автостради

До будівництва траси Одеса-Рені можуть з…

Будувати трасу Одеса - Рені можливо будуть західні інвестори, пише Depo.Одеса з посиланням на "Трасу Е-95".

Куратор проекту реконструкції траси Одеса - Рені в Одеській облдержадміністрації Георгій Зубко повідомив, що за проектом будівництва дороги Одеса - Рені ведуться переговори із західним інвестором. Про це він написав у своїй колонці на "ЛІГАБізнесІнформ".

Він розповів, що в цьому місяці отримали проект реконструкції всієї траси Одеса - Рені. Була виконана величезна робота, проведено аналіз всіх пошкоджень на трасі і розглянута можливість нового облаштування придорожньої території. У підсумку буде здійснена повна заміна покриття, аж до основи дороги, причому загальна товщина покриття збільшиться з 40 до 50 см.

Проект складається з 50 лотів - кожна автобудівельна компанія може претендувати на 5 км автостради. На конкурс залучаються як державні, так і приватні компанії, причому іноземні - турецькі, азербайджанські, італійські - з великим досвідом робіт.

"Розбивка на лоти дозволить піти від корупційної складової : не можна отримати один проект на всю трасу і весело" пиляти " держгроші, навпаки - якість і підхід компаній можна буде ретельно проконтролювати і, відповідно, зробити висновок на наступний конкурс", - зазначив Георгій Зубко.

Він додав, що з жовтня на будівництво дороги починають йти надходження від Одеської митниці, що стало можливим завдяки зниженню плану зборів (3 вересня Верховна Рада прийняла закон, що передбачає перерахування 50% суми перевиконання надходжень митних платежів на реконструкцію доріг). Вже виділені перші 115 мільйонів гривень.

"Попередній кошторис вартості всієї реконструкції вже є, але остаточні цифри будуть відомі після проведення торгів. Якщо змалювати масштаби, то в цілому вартість проекту - кілька мільярдів гривень (раніше Укравтодор оцінював ремонт дороги М-15 Одеса - Рені в 2,1 мільярд гривень).

"Для нас головне, що всі зможуть побачити розмір так званого корупційного податку - різницю між чесним фактичним пропозицією і теоретичними розрахунками", - зазначив Георгій Зубко.

Він також розповів, якщо говорити про залучення додаткового зовнішнього фінансування, зараз ведуться переговори з західним інвестором, а поки договори не укладені, проект буде фінансуватися за рахунок митниці.

Всі новини Одеси читайте на Depo.Одеса

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme